dissabte, 6 de febrer del 2010

Les vacances de Nadal - 2n B

Míriam: Per nadal han vingut els reis i m'han fet un regal. La meva mare l'ha vist a la porta i després han vingut a la meva habitació a guardar els regals. Quan em vaig aixecar no sabia a on estava. Tenia els regals de reis a casa.
John: Les vacances de nadal han sigut molt divertides perquè em van portar moltes coses. Però les coses que em van agradar més van ser la PSP i el joc d'Spiderman.
Alejandro: A les vacances de nadal hem anat a veure els reis i les carrosses.
Tiraven caramels i els reis estaven muntats en les carrosses. I al dia següent hi havia tot de regals...
Ariadna: A les vacances de nadal, vam fer el pare Noel i els 3 reis de l'Orient.
Vaig anar a esperar els 3 reis i vaig agafar molt caramels.
Fàtima: Les meves vacances han sigut molt divertides i he vist els meus cosins i les meves cosines. També el meu tiet em dona una capsa de pastissos.
Guillem: Per les vacances de nadal el meu germà em va despertar per veure els regals i em van agradar molt era una DSI i un cotxe teledirigit.
Jose: He jugat amb les joguines que m'han regalat.
Mireia: A les meves vacances de nadal el Pare Noel em va portar moltes joguines i també vam anar a rebre els reis mags, i per la nit van venir i van deixar joguines...
Marina: En les meves vacances els Reis m'han portat el coixí secret de Hanna Montana, la manta de Hanna Montana que es super suau i els quadres de Hanna Montana i també roba per a la Nanci i un quadre per pintar.
Isaac: Us voldria explicar les meves vacances de Nadal. Vam posar l'arbre de Nadal, era de color blanc era molt bonic. Vam veure els 3 Reis de l'Orient.
Valentín: A les vacances de nadal el dia de reis quan em vaig despertar a mitjanit em vaig anar a la cuina i em vaig trobar els regals.
Paolo: Hem vist els reis a la carrossa. El patge ha vingut a l'escola i ens ha portat un regal: les Piranyes Xiflades. A mi m'han portat el Pro Evolution Soccer 2010.
Younes: Per les vacances vaig anar a donar-li les gràcies al pare Noel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada