dilluns, 24 de maig del 2010

La Pasqua i la mona.

Marina: La meva mona era de la Diana i el seu príncep i estava molt  bona. Ja me l'estic acabant i me la menjo jo sola. A Banyoles em vaig comprar un ou molt gran.
Mireia: La mona de pasqua era de xocolata i era molt gran perquè tenia una joguina de Tom i Jerry molt bonica. I també vam menjar un pastís molt bo. I vam anar a passejar.
Annabel: La mona de pasqua, em va agradar molt, perquè era d'una sèrie. Era molt bonica. La mona del meu germà era d'una moto. Tota la meva família va menjar la mona. Era de xocolata. I després de menjar vam anar de passeig.
Fàtima: La pasqua era molt divertida i el pastís era de xocolata i era molt bo. He fet els deures i els meus pares m'han fet dos regals i jo m'he posat molt contenta i les meves germanes també m'han fet dos regals. Jo els hi he fet a tots un regal i m'ha agradat molt.
Carla: Hola, jo he celebrat la Pasqua. Va ser de xocolata marró i xocolata blanca i va ser de l'Aneguet Lleig amb els dos equips: las populars i las divinas. I de regal em van regalar una foto d'una nena que es diu Antonella
Nerea: La mona em va agradar molt perquè era del Mesi. Aquell dia va ser molt divertit. Després vaig anar a comprar-li la mona al meu cosí que es diu Daniel. Ara sempre ve al parc perquè la meva tia i el meu tiet treballen.
Alejandro: La mona és de xocolata i s'ha de menjar perquè és un dia especial i ens mengem la mona de xocolata que era del Bob Esponja. Hi sortia la seva casa i ell, que tenia xocolata...
John: Va venir el meu cosí i vam menjar la mona i la mona era del Barça. Ah i també es va quedar a dormir tota la setmana.
Marc: Vaig anar a casa del meu avi a agafar la mona. El meu tiet i la meva tieta van venir a la meva casa a donar-me el tortell que era de nata i era molt bo.
Jorge: La meva mona era del BARÇA! Tenia el Messi  i em va agradar molt. Avui me la menjaré.
Isaac: El dia de la pasqua m'ho vaig passar molt bé. Vaig menjar la mona de pasqua que tenia forma de conill i era de xocolata i molt bona. La meva germana i jo la vam tallar per la meitat i jo vaig jugar amb un skate.
Noemí: La mona era de l'aneguet lleig i era de xocolata negra i blanca. Era molt bona i me la vaig menjar jo tota sola. El meu padrí em va regalar un pijama.
Thomas: Hola, jo he celebrat la pasqua a la meva casa a Lloret de Mar. La mona era de xocolata blanca i el meu regal era un bacugan que és una joguina rodona petita que s'obre i em va agradar molt.
Saly: Vaig anar  a comprar la mona a la pastisseria. Era de l'aneguet lleig. M'ho vaig menjar, amb la  meva família.
Younes: Un dia  vaig celebrar  la mona i era molt gran. La vaig repartir entre tots els meus amics i després vam jugar amb els meus  amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada