dilluns, 24 de maig del 2010

Sant Jordi

Marina: El dia de sant Jordi vaig fer una rosa per la meva mare i es va posar molt contenta i em va fer mil petons. I vaig fer el concurs del llapis d'or i la  Mireia i en Thomas van sortir a buscar els premis. Els de quart van fer la història de sant Jordi  i va ser molt maca. 
Daria: Hola per fi és Sant Jordi i  els nens regalen una rosa a les nenes com jo. El meu germà com que no em va regalar cap rosa em vaig enfadar molt. I els nens i nenes de quart van fer una representació de la llegenda de Sant Jordi, i a mi em va agradar molt. 
Mireia: Quan va ser sant Jordi primer vam anar pel matí a veure una obra de teatre que van fer els nens de quart. Per la tarda vam anar a veure  com repartien els llapis i els regals i ens ho vam passar molt bé.
Annabel: Quan va arribar Sant Jordi, van explicar el conte i em va agradar molt. A la tarda vam fer el llapis d'or i el meu pare em va regalar una flor. L'Alejandro em va regalar dues flors de plastilina.
Fàtima: Per sant Jordi hem fet una rosa a plàstica i també hem fet un punt de llibre molt bonic i hem passat molt bé sant Jordi. A la tarda hem fet el llapis d'or i també ho hem passat molt bé.
Carla: Hola, mare i pare us vull explicar la història de Sant Jordi que vaig viure a l'escola. El dimecres a l'hora de plàstica vam fer una rosa amb paper  de celofan. El divendres pel matí vam anar a veure un espectacle dels nens de 4t A.
Ariadna: A mi m'agrada molt Sant Jordi perquè és molt romàntic. A la meva mare li va agradar molt la rosa que vaig fer-li  a l'escola Napoleó Soliva. Aquesta escola és molt bonica. Per sant Jordi fem una festa que es diu Llapis d'or.
Nerea: Era una vegada un príncep  molt valent  que es deia sant Jordi. El drac es volia menjar a tota la gent. Un dia li va tocar a la princesa però ella cridava: -Sant Jordi, sant Jordi! Sant Jordi ho va escoltar i va salvar a la princesa i li va regalar una rosa i li va donar un petó.
Bintou: Quan va ser sant Jordi primer vam anar pel matí a veure una obra de teatre que van fer els nens de quart. Per la tarda vam anar a veure com repartien els llapis i els regals i ens ho vam passar molt bé. 
Jose: He regalat  roses a la meva mare, i he anat amb el patinet. Els nens de   4t van fer el conte de Sant Jordi. Per la tarda vam fer el llapis d'or.
Guillem: Hi havia una vegada un castell  i un drac molt ferotge que cada dia s'ho menjava tot. Van fer una reunió i  el drac s'ho va menjar tot. Van fer un sorteig i un dia va tocar a la princesa. Quan estava a punt de matar-la va aparèixer Sant Jordi i va matar el drac.
Isaac: Un dia vaig fer una rosa per la meva mare. Era molt bonica, la vaig fer amb plastilina i de paper de celofan. Vam veure un espectacle de Sant Jordi i vam fer un concurs de Llapis d'or i ens van donar 2 contes.
Paolo: Per sant Jordi vam fer una festa per celebrar-ho. Els de quart ens van fer la llegenda de sant Jordi. A la classe vam fer una rosa. Per la tarda vam fer el llapis d'or.
Noemí: El dia de Jordi he fet una rosa per la meva mare i es va posar molt contenta.
Valentina: Un dia el drac va lluitar amb sant Jordi. El drac s'havia mort i de la seva sang li havia sortit una flor. Sant Jordi havia donat la rosa a la princesa i la princesa estava feliç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada